INFO

Systemy rynnowe Bryza, Marley / Poliwęglany / Okna dachowe / Blachodachówka / Dachówka ceramiczna / Dachówka karpiówka / Akcesoria dachowe / Porotherm / Transport / HDS /Śląsk transport gratis*/

REGULAMIN

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem https://www.mad-pol.pl oraz https://mad-pol.pasaz24.pl jest firma:

 

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAD-POL Janusz Madej
ul. Grottgera 60
44-100 Gliwice
NIP: 631-102-03-21
Regon: 271882576

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel: 660 786 102 ; 608 449 222 ; 602 795 046

W dalszej części regulaminu nazywana „Sprzedawcą”


2. Strona zamawiająca produkty nazwana jest dalej „Klientem”

3. Ceny oferowanych towarów są wyrażone w złotych polskich.

4. Produkty objęte aktualną promocją znajdują się w dziale: „Promocje” lub oznaczone jako polecane. Realizacja zamówień produktów, będących w promocji, odbywa się wg kolejności zgłoszeń, do momentu wyczerpania zapasów.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach jej sklepu internetowego.

6. Wszelkie informacje, dotyczące produktów umieszczonych w sklepie, pochodzą z materiałów i ulotek publikowanych przez producentów.

7. Zdjęcia mają charakter poglądowy. Oferowany produkt może nieznacznie różnić się od wizerunku na zdjęciu.

8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaistnienia pomyłek w opisach i cenach produktów.

9. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

II. ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia produktów dokonuje się za pośrednictwem Internetu. Można je składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00 oraz w soboty, w niedziele i święta, rozpatrywane są w kolejnym dniu roboczym.

2. Aby móc dokonać zamówienia, trzeba posiadać konto w naszym sklepie. W tym celu należy dokonać rejestracji w „Panelu klienta”, znajdującym się na głównej stronie sklepu.

3. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia, wysyłając stosowną wiadomość e-mail z dołączona kalkulacją kosztów dostawy na adres podany przez Klienta podczas rejestracji.

4. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Klient zostaje o tym poinformowany. Może zrezygnować z całości zamówienia lub jego części. Może również zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia (do uzgodnienia drogą mailową).

5. Z chwilą potwierdzenia zamówienia i zwrotnej akceptacji drogą e-mail przedstawionej kalkulacji kosztów dostawy dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

6. Dowodem sprzedaży towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wymagane jest zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia wraz z podaniem pełnych danych firmy z numerem NIP).

III. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zawierając umowę kupna-sprzedaży, Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

    • przedpłata 100% wartości zamówienia przed wysyłką towaru (przelew bankowy), lub system przelewy24.

    • płatność gotówka w siedzibie firmy - odbiór własny.

 2. Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność Sprzedawcy (art. 589 KC).

IV. TERMIN REALIZACJI

1. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia i przedstawionych klientowi kosztów dostawy do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

2. Termin realizacji wynosi średnio, w zależności od rodzaju zamawianego towaru, miejsca i sposobu jego dostawy - od 24 h do 14 dni, licząc od momentu potwierdzenia zamówienia.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo w przypadkach szczególnych do wydłużania terminu realizacji.

V. WYSYŁKA

Koszty dostawy złożonego zamówienia w szczególnych przypadkach wymaga potwierdzenia lub indywidualnej wyceny przedstawianych klientowi przez naszych handlowców na wskazany adres e-mail. Jest to wymóg konieczny ze względu na specyfikę niektórych oferowanych w naszym sklepie towarów.

Preferowany sposób dostawy klient wybiera w formularzu zamówienia.

1. Ciężar przesyłki - do 15 kg

1.1.Sprzedawca wysyła zakupione towary wraz z dowodem zakupu, na adres wskazany w formularzu zamówienia. Koszt transportu dla zamówień o wadze do 15 kg oraz termin dostawy jest podany w cenniku na stronie internetowej firmy świadczącej usługi kurierskie, lub bezpośrednio na stronie sklepu.

1.2. Koszty przesyłki dotyczą dostaw w dni robocze i nie uwzględniają doręczenia w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz paczek z zastrzeżeniem godziny odbioru.

1.3. Tylko na podstawie protokołu szkody potwierdzonego przez kuriera możliwa jest wymiana towaru na nieuszkodzony oraz dochodzenie dalszych roszczeń od firmy kurierskiej.

2. Ciężar przesyłki - powyżej 50 kg

Transport zlecony:

2.1. Zamówiony towar wraz z dowodem zakupu dostarczany jest pod podany w formularzu zamówienia adres dostawy transportem zleconym.

2.2. Klient zostaje obciążony kosztem usługi transportowej, zgodnie z indywidualną wyceną przedstawioną mu przez Sprzedającego. Jednocześnie Sprzedający zobowiązuje się po otrzymaniu od Kupującego zamówienia do niezwłocznego kontaktu drogą telefoniczną lub na wskazany przez klienta adres korespondencji elektronicznej celem przekazania informacji na temat pełnych kosztów i warunków dostawy planowanego zamówienia.

2.3. Koszt usługi transportowej jest zależny od odległości wyznaczonej pomiędzy siedzibą sprzedającego lub wybranym magazynem fabrycznym producenta a adresem dostawy oraz ilości, wymiarów i masy zamówionego towaru.

2.4. Klient jest zobowiązany do wskazania w formularzu zamówienia adresu dostawy. W przypadku wątpliwości nastąpi dodatkowe uzgodnienie z Klientem.

2.5. Wysyłka towaru następuje w czasie uzgodnionym z Klientem podczas rozmowy telefonicznej lub w korespondencji elektronicznej i przy jej użyciu potwierdzonej.

2.6. Klient ma obowiązek zapewnić w uzgodnionym terminie rozładunek w miejscu dostawy, oraz bezpieczny i swobodny dojazd.

2.7. W przypadku nieobecności Klienta w uzgodnionym terminie, wymaga się obecności osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Klienta.

2.8. Za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznajemy, osobę wymienioną w formularzu upoważnienia wcześniej dostarczonego drogą e-mail lub osobiście do siedziby firmy.

2.9. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze zamówienia, Klient (lub inna upoważniona osoba) jest zobowiązany wypłacić pełną ustaloną kwotę kierowcy realizującemu dostawę przed wydaniem towaru Kupującemu.

2.10. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznaje się osobę wpłacającą wymaganą kwotę kierowcy transportu, bez potrzeby dostarczenia upoważnienia.

2.11. W przypadku zrealizowania dostawy pod wskazany w formularzu zamówieniu adres w ustalonym terminie i zaistnieniu okoliczności leżących po stronie Klienta, a uniemożliwiających wydanie towaru (np. nie zapewniony rozładunek, nieobecność osoby upoważnionej do odbioru zamówienia, brak możliwości bezpiecznego i swobodnego dojazdu do miejsca rozładunku...) Klient zostanie obciążony kosztami transportu, zgodnie z ich wartością.

2.12. Podczas odbioru dostarczonej przesyłki, Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika przewoźnika jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika przewoźnika, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą.

3. Odbiór osobisty

3.1. Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy jest możliwy po wybraniu tej opcji przy zamówieniu. Zastrzegamy możliwość zmiany terminu odbioru po kontakcie z klientem.

3.2. Towar wydany zostanie tylko Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej (po wcześniejszym dostarczeniu upoważnienia drogą mailową lub osobiście)

3.3. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, towar zostanie wydany osobie dokonującej wpłaty.

3.4. Odbierający towar, potwierdza zgodność z zamówieniem oraz brak uszkodzeń mechanicznych, składając podpis potwierdzający odbiór.

VI. ZWROTY

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

2. Podstawą zwrotu jest okazanie Faktury VAT na zakup zwracanych produktów lub paragonu.

3. Zwrotu towaru można dokonać tylko poprzez dostarczenie go do siedziby Sprzedawcy. Z prawa do zwrotu wyłączone są przedmioty spersonalizowane, bądź sprowadzone bezpośrednio na zamówienie klienta.

4. Koszt zwrotu przedmiotu (przesyłki kurierskiej) do sprzedawcy ponosi kupujący (konsument). Zgodnie z prawem z ustawa z dnia 25 grudnia 2014 r, prawo do zwrotu - nie dotyczy transakcji zawieranych między firmami. Prosimy o przemyślane zakupy, zwroty od firm nie będą realizowane, a przesyłki przyjmowane.

5. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone oryginalne opakowanie producenta, być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

6. Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania nie podlega zwrotowi. Nasza firma nie odbiera przesyłek pobraniowych, wszystkie należności zwracane są na rachunek bankowy po otrzymaniu przedmiotu. Nie odebranie przesyłki (zakupionego przedmiotu), będzie skutkowało obciążeniem klienta kwotą wysyłki w obydwie strony.

7. Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego zwracanego towaru.

8. W przypadku konieczności zwrotu towaru, należy skontaktować się ze Sprzedawcą mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. korzystając z formularzy dostępnych na stronie.

VII. REKLAMACJE , RĘKOJMIA I GWARANCJA

1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad oraz do należytego wykonywania umówionych usług.

2. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) oraz za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania do świadczenia usług. Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

3. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym Sprzedawcy posiadają gwarancję producenta. Okres gwarancji: 24 miesiące (12 miesięcy ).

4. Podstawą reklamacji mogą być wady techniczne produktu lub uszkodzenia mechaniczne, powstałe do czasu odbioru towaru przez Klienta (przed potwierdzeniem odbioru).

5. Gwarancji nie podlegają produkty użyte niezgodnie z instrukcją zastosowania i sztuką budowlaną. Gwarancją producenta nie są objęte usterki i uszkodzenia, których przyczyną nie jest wada produktu, a powstają w wyniku normalnej eksploatacji produktu.

6. W przypadku wykrycia wady mechanicznej przy odbiorze towaru, Klient może nie przyjąć towaru i powinien określić czy żąda wymiany, czy zwrotu kosztu.
W przypadku uznanej reklamacji, koszty z nią związane pokrywa Sprzedawca.

7. Koszt dostawy reklamowanego towaru do siedziby Sprzedawcy i odesłania go do Klienta w przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana nie podlega zwrotowi.

8. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych towarów, wymagana jest pisemna reklamacja przesłana do siedziby Sprzedawcy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, z dokładnym opisem przyczyn reklamacji. Reklamacja rozpatrzona będzie do 30 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia. W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

9. W przypadku reklamacji towaru, należy skontaktować się ze Sprzedawcą mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. korzystając z formularzy dostępnych na stronie. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie. Na czas rozpatrzenia reklamacji nie zapewniamy towarów zastępczych, oraz nie ponosimy kosztów montażu i ponownego demontażu części.

VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Wszelkie dane osobowe i tele-adresowe, otrzymane przez Sprzedawcę za pośrednictwem formularzy rejestracyjnych są traktowane, jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień, bądź udzielenia informacji dotyczącej oferty handlowej naszej firmy.

2. Serwis, przez swoje procedury, zapewnia bezpieczeństwo Państwa danych. Daje możliwość modyfikacji i usunięcia danych z naszej bazy.

3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych i tele-adresowych, zawartych w formularzu rejestracyjnym, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych RODO.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności Sprzedawcy .

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271). 

3. Złożenie zamówienia w niniejszym sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu.

4. Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie przez zamieszczenie ich na stronie internetowej sklepu.

 

Rynny Bryza

BRYZA oferuje kompletny system składający się z rynien o przekroju półokrągłym o tradycyjnym wywinięciu, w czterech średnicach 75, 100, 125, 150 mm, z zespołem kształtek oraz rur spustowych w trzech średnicach Ø 63, Ø 90, Ø 110, system dostępny jest w następujących kolorach: białym, brązowym, czerwonym, grafitowym, ceglastym, zielonym.

Nowe promocje,atrakcyjne ceny - Zapraszamy

Okna dachowe rolety i markizy

ROLETY I MARKIZY DO OKIEN DACHOWYCH

Posiadamy w ciągłej sprzedaży rolety oraz markizy do okien dachowych Fakro oraz Velux.

Rolety dostępne w szerokiej gamie kolorów oraz materiałów.

ZAPRASZAMY

Wyprzedaż POROTHERM

Oferujemy wyprzedaż następującego asortymentu w podanych ilościach:

1. POROTHERM 30 P+W 300/250/238(15)  -  48   szt.
2. POROTHERM 30R 30/174/238  -  58     szt.
3. POROTHERM 38 1/2 P+W 380/125/238(10)  -  377   szt.
4. POROTHERM 44 1/2 P+W 440/125/238(10)   -  30      szt.
5. POROTHERM 44 P+W 440/250/238(10)   -  23      szt.
6. POROTHERM PROFI 30 P+W KL.15 300/247/249   -  240    szt.

w razie zainteresowania prosimy kontakt

Aktualności

Targi Budowlane Gliwice  Relacja foto tutaj

Odwiedzając naszą stronę dowiesz się o naszych promocjach i nowościach. Zapoznasz się z szerokim asortymentem oferowanych przez nas materiałów budowlanych oraz usług.

Oferujemy szeroką gamę materiałów budowlanych:
Pustaki konstukcyjne, pustaki na ścianki działowe, pokrycia dachowe, systemy rynnowe metalowe i PVC, akcesoria dachowe, systemy kominowe, okna dachowe, stropy, systemy dociepleń.

Kompleksowe zaopatrzenie budowy, Transport z żurawiem HDS

Znajdziecie nas na Facebook-u.

Zespół P.W. MAD-POL

Transport z żurawiem

Oferujemy transport z żurawiem HDS

Terminowa i szybka realizacja, dogodne terminy.

Aby skalkulować lub zlecić transport proszę o kontakt

tel. 660 786 102; 602 795 046 lub mailowo

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. więcej informacji